fredag 17 januari 2014

Forts.... ? Melodifestivalen 2014

Här fortsätter jag mina tankar om de artister som ska ställa upp i årets Melodifestival. Här är mina frågetecken, varför? osv......

Yohio. Debuterade i förra årets melodifestival och kom tvåa efter Robin Stjernberg. Yohio var folkets favorit, varför ? Ja, inte vet jag. Tror inte han tar hem sångfågeln detta år heller då han inte är någon nyhet i år.

Här är Yohios framträdande Melodifestivalen 2013;



Anton Ewald .Eric saade look a like. Debuterade också förra året i Melodifestivalen. Kom på 4.e plats. Tyckte inte att han var nåt speciellt. Eftersom vi redan har en Eric Saade, det räcker. Och därför tror jag inte han har någon chans i år heller att ta hem segern.

Här är hans framträdande på Melodifetsivalen 2013:


Janet Leon. Även hon debuterade i förra årets Melodifestival. Slogs ut i sin deltävling och gick inte vidare till final. Helt rätt tycker jag. Sjunger bra men jag tycker hon är alldeles för tillrättalagd och kall. Så Musikbolagsproducerad.....Vinner inte i år hon heller......

Här är hennes framträdande och bidrag förra året:


Fortsättning följer........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar