lördag 1 februari 2014

Inför melodifestivalen 2014 - Semifinal 1

Ikväll är det dags . Melodifestivalen kör igång med Semifinal 1 från Malmö. Ska bli mycket intressant att se hur folk röstar. Det är i mitt tycke ingen direkt dålig låt med i startfältet. Sämst ikväll tycker jag att Sylvester Schegel och Yohio är. Men som sagt de har inga urusla låtar men minst spännande i alla fall.

I kväll tävlar:

1. Yohio
2. Mahan Moin
3. Linus Svenning
4. Elisa lindström
5. Alvaro Estrella
6. Ellen Benediktson
7. Sylvester Schegel
8. Helena Paparizou

Jag vill att dessa går vidare ikväll:

Direkt till final: Helena Paparizou och Alvaro Estrella.

Helena har en jäkligt bra poplåt. Hon sticker ut som artist, hon är ett proffs i jämförelse med andra deltagare ikväll. Låten är en riktigt bra poplåt.... wow denna kan faktiskt bli årets vinnare....så bra....

Alvaro har också en riktigt bra låt med ett skönt gung i.Och vad skönt att få se en vuxen man istället för småpojkar som rör sig snyggt på scen.

2.a Chansen: Spelar mig igentligen ingen roll men hellst inte Yohio som jag inte alls verkar ha hittat sig själv utan kör Johnsson , ´munther stuket i år.

Jag tror att det blir så här:

Yohio
Alvaro Estrella
Helena Paparizou
linus Svenning



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar